Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Edmund Černá Zmije

16. 9. 2008 12:39
Milá autorko,

už jste si našla celoživotní partnerku? Chlapům se raději vyhýbejte, oba byste byli nešťastní. :-P

S pozdravem - delfínka na třicet. ;-)

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

16. 9. 2008 12:40
Re: Milá autorko,

;-D

0 0
možnosti
M

mammamia

16. 9. 2008 12:39
ja nevim, o cem je zde rec

vsichni mi partneri umeli varit, pect, prat, zehlit, nekteri umeli presit zip u jeans, veset zaclony, delat na zahrade, vsichni byli velmi inteligentni a vzdelani.

a s temi par ubozaky, ze kterych obcas vyjde, ze zena patri ke sporaku, se vubec nebavim, pripadne jim reknu, ze sovinismus je davno passe, a tim to konci. proc mate pocit, ze je nutne se v tomto patlat? v kazde zemi na svete potkate muze, kteri jsou sovinisti, stejne jako muze, kteri sve zeny v kariere podporuji a doma pomahaji. je hloupe nad necim takovym ztracet cas.Rv

0 0
možnosti

Thorbear

16. 9. 2008 17:12
Re: ja nevim, o cem je zde rec

A zůstal s Vámi některý ?Takový chlap většinou ženskou nepotřebuje.O sebe se postarat umí,na ten sex se vždycky nějaká najde,a má svatý pokoj.

0 0
možnosti
JS

belgian chocolate

16. 9. 2008 12:33
a tyhle dělohy pomatené

financujeme z našich daní

0 0
možnosti
D

DAranka

16. 9. 2008 21:47
Re: a tyhle dělohy pomatené

a, bohužel, nejenom je! třeba i takovou Tydlí.

0 0
možnosti
PL

ALLDAER

16. 9. 2008 12:30
Vaše starosti bych chtěl mít

Ať žije "gender" :-© 

Já už si v tomhle světě připadám jak cizinec - chlap, kuřák, piju alkohol (v míře), nemám zájem o kariéru, nedokážu vědět, co si ženy myslí, chodím na fotbal, nemám rád adrenalinové sporty, rád si po práci odpočinu - lenoším, nechodím do posilovny, ke kosmetičce a na manikůru. Tak co se mnou? Mě nepřesvědčíte.

Mým největším přáním je, aby se tyhle gender ptákoviny splnily. Tohle totiž už by nebylo o diskriminaci žen, ale mužů. ;-D

0 0
možnosti
AS

antonio seruti

16. 9. 2008 12:26
vtipné

pěkný článek.

a rada k němu - dát prádlo do automatické pračky trvá chvilku, fotbal 90 minut. Zkuste dát prádlo do pračky, zapnout ji a pořád vám parádních 85 minut zbejvá (navíc na začátku se jen představujou manšafty, to by vás nebavilo). Po zápase to můžete pověsit.;-D

0 0
možnosti
JD

pedr64

16. 9. 2008 12:35
Re: vtipné

aha, možná autorka pere takto: pro vodu k potoku, ohřˇát na kamnech(roztopit kamna), donést z kůlny troky a valchu, nastrouhat mýdlo s jelenem....

0 0
možnosti
IT

Tacudek

16. 9. 2008 11:56
Nevim nevim...

Sice jsem vždycky odmítala být jen ta u plotny (ale kvůli tomu přeci nebudu odmítat vařit). S žádným přítelem jsem neměla problém se domluvit na chodu domácnosti - dejme tomu rovným dílem. A přesto mi nepříjde ta reklama urážlivá. Když jsem ji viděla poprvý, docela mě to i pobavilo. Jako urážlivá může přijít jen někomu, komu schází nadhled a nebo si neumí zařídit svůj život podle svého. Takže jinýmy slovy opakuji to, co tu již dvakrát bylo řečeno a to, že "jaký si to uděláš, takový to máš". A k tomu dodávám: Nesmíte brát všechno tak vážně ;-D

0 0
možnosti
M

mammamia

16. 9. 2008 12:27
Re: Nevim nevim...

no ono asi s nekym, kdo ma 10 prijmeni a snazi se byt zajimavy, asi velka legrace nebude.............

0 0
možnosti
MK

Escaflowne

16. 9. 2008 11:47
Hmmm

Dobrý den

 

To,že jste vybrala tuto reklamu svědčí o tom,že sama žijete v představách níže popsaných.Pročpak tam není reklama na T-mobile,kde se vždy muž ptá " co jsem provedl drahoušku " ,nebo se ho ptá žena " co si provedl drahoušku ".Proč se předpokládá ,že něco provedl muž?Ještě by se třeba ukázalo,že blbé reklamy jsou na obě strany.

Děkuji

0 0
možnosti

anžto

16. 9. 2008 11:35
:-)

no a co, ti inteligentnější se tomu zasmějí. Nedělejte z toho drama:-) a jak psal někdo níže - jaký si to udšláš, takový to máš - nikdo nikoho do ničeho nenutí!! každý si holt musí najít partnera, který má na "chod domácnosti" stejný názor a pak si konečně přestanou lidi stěžovat. Když Vám přijde uhozené, abyste každý večer vařila teplé večeře tak si asi nenajdete partnera, který to bere jako samozřejmost a tak stejně naopak.   

0 0
možnosti
M

mankadve

16. 9. 2008 11:21
Je to tak...

Já tomu článku moc nerozumím... Vždyť je to přesně tak, jak se popisuje ;-DR^ A HLAVNĚ: Jaký si to uděláš, takový to máš!V;-D

0 0
možnosti
MB

buxus

16. 9. 2008 11:20
Milá paní,

... odborníci na marketing vědí, že o drtivém podílu peněz, které domácnosti utrácejí rozhodují právě ženy. Stručně řečeno, ve většině našich domácností je ministrem financí žena a muž (jak říkával už Jan Werich) rozhoduje o mnohem důležitejších věcech (jako je vztah rodiny k Jižní Koreji).  To, že marketingoví specialisté útočí na peněženku zákazníka patří do jejich pracovní náplně a oni si dobře uvědomují, že tuto peněženku drží v ruce žena.

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3283x
Gender Studies, o.p.s. je nevládní neziskovou organizací, která slouží především jako informační, konzultační a vzdělávací centrum v otázkách vztahů mužů a žen a jejich postavení ve společnosti. Cílem organizace je shromažďovat a dále zpracovávat a rozšiřovat informace související s genderovou tématikou.

Seznam rubrik